Thursday, April 21, 2011

Gambar di web medic

Sukanye bila gambar di web medic dah ditukarkan kepada yang lebih okey.. So,pada siapa2 nak contact saya untuk urusan kerja bolehlah guna email medic saya. Sejak2 nama diiklankan dalam web medic nie,memang selalo dapat surat dan email dari suppliers,  application nak jadi student (padahal saya title DR pon takde lagi TT_TT) dan macam2 lagilah.So nie la gambar saya:

image

Link: http://www.medic.upm.edu.my/index.php?option=com_content&task=view&id=663&Itemid=430

4 comments:

  1. Banyak kali gak aku skodeng gambar ko kat sini. Tengok senarai staff fpsk. Haha. Aku pun taktau ape aku buat kat web fpsk. Buang tebiat agaknye.

    Maybe I'm missing the old days...

    ReplyDelete
  2. hehehe..Perasan tak gambar aku dah tukar bila ko bukak web fpsk?? huhu Buruk la gambar dulu tuh. Yang baru nie pon mcm x okey sgt tapi aku rs better sket dr dulu.

    Wah..ko nie msti rindu kat fak kan??Meh la dtg melawat. Boleh aku teman beli iphone. Now klas dah xde.So,free sket.

    ReplyDelete
  3. Aku rindu life kat fpsk... best sangat.. nanti aku free aku datang k.. aku datang keje dari fak ke.. mobileoffice, hihi.. takla boring asyik keje dari umah..

    ReplyDelete
  4. Bole je nak bekerja di FPSK ni..Free wifi..haha..Nak dtg bgtau...Bole free2 kan mase.

    ReplyDelete