Monday, March 14, 2011

Meeting

Selama 2 minggu ini jadual meeting saya penuh.. Kalau tengok diari pon boleh nampak berderet-deret jadual meeting. Ini disebabkan jabatan kami tengah melihat semula course Biomedic supaya disesuaikan dengan kehendak terkini dan keperluan KPT. Junior nanti akan merasa subjek2 menarik seperti Forensik dan lain-lain.. Dalam hati terasa jeles kat mereka tapi tidak mengapa kerana saya telah berjaye bergaraduat pon..Hehehe.. Semua ini perlu disiapkan sebelum September kerana mulai tahun 2011 ini semester pertama akan bermula September dan berakhir bulan Februari. Dan semester kedua bermula March hingga September. Cuti panjang akan dianjakkan kepada Julai jika tidak silap saya.. Jadi , tidak hairanlah mengapa meeting saya akan ada setiap hari.Berusahe Cik Kema!

Okey dah hampir pukul 2. Perlu naik ke dewan peperiksaan untuk menjaga peperiksaan subjek Radiation Biology. Lain kali saya tulis lagi. ;)

No comments:

Post a Comment