Wednesday, February 16, 2011

Main kira-kira nama..

Korang penah main tak kira-kira nama dengan orang yang korang minat ke..ha..saya dulu-dulu memang main bende ni kalau minat seseorang.. Yela nak tengok berapa peratus keserasian kami..hehe...sebenarnya,benda nie tak betul pon.. just saja main-main nak seronok-seronok...tadi saya macam tiada mood nak buat keje.. so,buat la bende nie..maaf ye terpakse tutupkan nama lelaki tersebut... Dia adalah lelaki yang saya minat sekarang ini.. Huhu..tapi dia tak tahu pon saya suka dia... Jadi nak tengok tak peratus keserasian kami..tadaaa...

Kalau nama orang itu di atas maknanya kita tengah kira peratus berapa banyak orang itu suka kita..Contoh macam nie:

nama sapa yang saya guna nie rahsia tau...tapi orang tu adalah jejaka yang saya suka.. =)

then nama saya pulak diatas nak tengok berapa banyak saya suke dia..huhu.. :


Cuba lihat keputusan di atas..Dia 91% saya 91%..ha,kan namanya saling suka menyukai..Sehati sejiwa lagi tuh...Haha..Okey ini bukan la yang betul ye... Saja main-main.. Kalau anda nak tau orang yang anda suka tu suka kat anda ke tak.. Pegi tanye sendiri..Haha..Ni nak buat nama pompuan dengan pompuan pon bole..Ikut suke.. lol

Note:Nama yang di padamkan adalah nama lelaki..Seorang yang saya minat.. Bukan artis mahupun orang kenamaan.. Dia adalah seorang yang saya kenal rapat..Okey...tu je..

No comments:

Post a Comment