Thursday, February 10, 2011

Hari yang meletihkan..

Saya letih harini...Banyak perkara yang tak settle lagi...Ya Tuhan,permudahkanlah perjalanan majlis kami nanti..Amin...

Sebenarnya sekarang ni saya sangat sibuk dalam menguruskan meeting..Meeting untuk next week..Banyak gak cabaran nak sediakan meeting ni..Saya memang sukakan cabaran tapi kadang-kadang kalau dah penat sangat, ianya akan terselah di muka. Aduiii...

2 hari lepas mama call kate kenape muka nampak letih masa balik cuti CNY lepas..Mungkin disebabkan saya banyak fikir tentang meeting dan proposal saya..

Note tentang progress proposal: Proposal pon dah nak hampir siap cuma tunggu di edit dan betulkan grammar je..Alhamdullilah..

So...mama pon nasihat...Belilah SK 2..Waaa..mahal kot jenama tu..tapi memang nampak macam best je..Hehe.Tengoklah nanti macam mane..So far kena jimat cermat kerana saya dalam proses mendapatkan "BOYFRIEND BARU"...Tak sabar kot... Abes dah duit gaji dilaburkan nih..ekekeke....

So..kalau nak tau "BOYFRIEND BARU" itu siapa atau apa..Nantikan kemunculannya... *Haish bila "awak" nak sampai nih*

Okey..tu je...daaaa.... *nak balik dah*

8 comments:

  1. SK-II memang sangat mahal. Aku dah stop pakai sebab agak leceh bila nak beli kena cari kaunter/booth dia. Dan jugak sebab mahal. Kadang2 could reach Rm1k/set.

    Try la Clinique. Tapi dengar2 lagi mahal dari SK-II. Wahaha.

    ReplyDelete
  2. Memang mahal kan..Aku dah cakap kat mak aku camtu..Die sibuk gak suruh aku beli...lol

    Clinique tu ko pnh try?Apekah effect die?

    ReplyDelete
  3. Clinique aku tak penah try. Tapi ada kawan aku pakai. Bagi aku, Clinique is a trustable brand.

    ReplyDelete
  4. Kalau tak mahal, aku pakai dah.

    ReplyDelete
  5. heheh...dpt agak eh???hoho well..the answer is YES!

    ReplyDelete
  6. A'ah. First time bace lagi dah dapat agak. Kalo dah dipanggil boyfriend tu kete la tu :P Tapi sibuk komen pasal SK-II dengan Clinique. Haha.

    Kete ape? Honda City kah?

    ReplyDelete