Thursday, January 27, 2011

Tempat keje saye..

Okay..post ini adalah response kepada post fath iaitu "workspace" ...so,kawan-kawan..ini adalah meja saya...Kosong je sebab baru sangat lagi duduk sini..tak sampai sebulan..mungkin dah setahun saya post balik tajuk nie cuma tambah sikit: tempat keje saye..setelah setahun..lol Harap-harap tak bersepah la ye...hihi

Tadaaaa....Ni la meja saya tempat saya cari ilham buat proposal dan keje-keje admin...Plus berfacebooking and berblogging...hoho

5 comments:

  1. Hehe.. Workspace la kema.. bukan Workplace :P hehe tapi lebih kurang je la.. Best tempat kot.. aku suka part plug2 tu kat atas.. senang..

    ReplyDelete
  2. hahaha...yela..workspace..xperasan..hehe...thanx betolkan..ha'ah ade plug phone,tenet,elektrik..senang kat atas...

    ReplyDelete
  3. Tempat aku plug kat bawah. So tiap kali nak pasang plug laptop kene la nyorok bawah meja kejap hehe

    p/s: Maksud aku *best tempat ko* hehe, silap pulak :P

    ReplyDelete
  4. hehe..kene nyorok kejap...comel je..n btw,opis ko pon kene bwk laptop sendiri ke?

    tempat ku biase je...kosong tp yg best ade connection LAN setiap table..

    ReplyDelete
  5. Aku pakai laptop ofis sekarang.. ade je pc kat situ tapi aku tak guna, so mintak dorang ubah ke meja lain..

    A'ah kat tempat aku pun ada LAN :)

    ReplyDelete