Thursday, January 13, 2011

Saya Cerita Kamu Baca

Hai semua...Okay ini blog baru saya..Hihihi.. :-) Mulai harini,saya akan post apa-apa yang saya suka kat sini okay..Blog lama dah malas nak update..Tahun baru,kene ada blog baru..Ye tak?? Saya saja nak test blogspot punya domain.Mane tau lagi best dari wordpress..Papepon sekarang masih tak boleh ditentukan lagi..Kena tunggu hingga akhir tahun.

Review tahun 2010:


Tahun 2010 merupakan tahun yang penuh dengan suka dan duka..Duka mungkin banyak kot..hehe...Tapi pada tahun 2010 lah mengajar saya banyak tentang kehidupan supaya menjadi matang dan tidak bergantung harap sangat pada orang lain.Cuma bergantung pada family je!! :-)

Tahun 2010 juga terlalu banyak perubahan berlaku pada diri dan juga kerjaya.Kalau bab kerjaya tu memang sangat banyak dugaan ditempuhi.Benarlah kata orang,dunia belajar lain dengan dunia kerja.Walaupapepon,saya tetap suka tempuhi alam perkerjaan. Pada tahun ini jugalah saya menerima segulung ijazah setelah berhempas pulas selama 4 tahun di UPM.(Rujuk gambar).Sungguh seronok berada di alam universiti.Alhamdulillah,dengan izin-Nya saya sekali lagi berada di alam Universiti tapi kali ini berlainan suasananya.

Muka gembira bila dapat pakai topi grad!

Merenung masa depan..

Kasih sayang ibu hingga ke syurga...
Review 2011:
Masih baru dan tidak dapat dikupas dengan lebih panjang.Walaubagaimanapun..pada permulaan tahun ini saya sudah mula merasa "give up".Tetapi rakan-rakan sekeliling banyak membantu dan beri semangat.Semoga Allah kuatkan hati saya dan rakan-rakan agar tempuhi alam postgrad dengan tabah dan penuh keyakinan.InsyaAllah...
"When there is a will,there is a way"...
Okay..dah malam..nak gosok baju dan tido...Selamat malam semua!! :-)

No comments:

Post a Comment