Sunday, March 7, 2010

tak tentu arah

hati saya sangat rungsing nie… semalam hari yang tak berape nak seronok…sume bende tak ikot plan…sedih…huwaaaa… tapi disebabkan malas nak layan abaikan je…klu nak tau ape bende yang tak seronok+ memusnahkan jiwa dan raga ibarat putus cinta… (putus cinta pon x trok la)…saya akan huraikan dalam mase beberape minggu lagi..sebab kejadian tue ade sambungan..so kene tggu die habes happen dulu baru bule bukak story..

bagi menambahkan ketidak menarikkan hari semalam…saya migraine whole day..i repeat WHOLE DAY! longest day ever since i had my last migraine… pastu siap tido awal.. letak minyak angin 1 botol sampai da nak abes minyak tu plus masuk sikit kat mate..pedih wooo..haha..then,telan ubat.. x jalan mane pon..amik kptusan nak tido…kol 10 da terbungkang..(maksudnye tdo disini ye kawan2) :-)

saya: nak tutup lampu tau saadah..

saadah: awalnye kema nak tido…

saya: sakit kepale la..

*biasenye saya tdo dalam 12.30pm gitu…

lepas tue terus tertdo..rasenye kejap je da terlelap…haha…sakit and ngantok la katekan..pagi tue bole pulak terjage kol 3 pagi…time tue saket kepale tak hilang lagi..alahai…macam2!! tros sambong tido smpai kol 10 pagi keesokannya(arini la ye)..jumlah tido semalam ialah…12 jam!! lame gilos tido.. *bukan sebab kuat tido tau*

arini tak begitu produktif…maybe kesan tak seronok semalam terbawa-bawa lagi sampai sekarang..so,malas nak buat pape…hanye termenung kosong atau menonton drama GLEE and UGLY BETTY..feveret cite nih!…

kesimpulan: nak balik kampung lah…( nie ala2 dalam drama tue..sedih sikit je mule la gune ayat nie “nak balik kampunglah”..pulak klu yang da kawen tue..tambah sikit ayat dibelakang.. “saya nak balik kampung,hantar saya balik umah mak saya”) …ape saya merepek nie..aaaaa….

p/s: emo tak tentu pasal..sebab bulan dah mengambang  *certain orang je tau maksud ayat nie*

13 comments:

  1. zimah..nanti ye...time makan2 ke..hehehe....

    ReplyDelete
  2. jaejoongie_loverMarch 7, 2010 at 6:00 PM

    knp kah wahai cik kema oii..cba stry ckit..xsmpt ak nk intrview smlm..kekekkee~~

    ReplyDelete
  3. Kema-chan, harap ko dah sihat!
    Aku pun takleh tido semalam.. panas.. asyik terjaga..

    Kema, aku kalau sedih aku diam je... Tapi takdelah sampai sume orang aku tak layan..
    Aku cuba fikir yang positif, like, hikmah disebalik semuanya..
    Dan yang paling penting, I told myself, 'Allah knows best, Have faith in Him'.
    InsyaAllah, akan rasa okey..

    ReplyDelete
  4. da fathchan!! da sihat...alhamdulillah...
    aku da jmpe care tdo supaye x panas...heee...tdo terbalik..kire kepale kat bawah kipas la..so x la panas sangat..paham x??haha...

    aku semalam sedih...tapi aku story mory kat housemate aku lame giler...haha...
    tp tula..aku memang akan doa supaye sume okey la..tp seyes...memang aku percaye sume bnde ade hikmahnye...klu x percaye ,mau aku da jadi sewel...
    thanks alot for the advice!! u r such a nice BFF!heee... -love-

    ReplyDelete
  5. Oh, tido kepala bawah kipas eh..
    Aku rasa semalam aku asik tukar2 je kepala kejap bawah kipas kejap kat belah lain, pastu tukar lagi.. hahaha..

    You're welcome, no problem la. Just trying to help whenever possible. Walaupun hanya sekadar kata2 (or advice). Aku kan incapable of many things. Jadi aku sedar aku banyak membantu thru words or advice je.. being supportive whichever way I can.. but still i hope it would help makes people feel better.

    ReplyDelete
  6. ha'ah..bwh kipas..klu x jalan gak..options lain:
    1)beli kipas stand tuh..haha..da survey2 kat giant..under rm50..
    2)mandi before tdo..nie x galakkan sgt la sebab mak aku kate kang kene paru2 berair...xelok mandi malam katenye

    advice pon ble wat aku rase better tau..thanks again...eh..ape plak byk incapable..salah tue..heee...ko banyak ilmu kot...juz different je ilmu ape yg kite ade..ko terer giler bab comp nih..aku pasal make up ke shopping ke pndailah..haha

    ReplyDelete
  7. Haha! Siap survey kipas kat Giant lagi..
    Mak aku pun tak bagi mandi malam... sebab yang sama la..

    Entah la, aku selalu rasa a bit inferior dari orang... em, ape2 pun.. jgn lupa ajar aku mekap! hahaha..

    ReplyDelete
  8. haha... mule ingat nak bli kipas kecik tue sbb malam2 seyes xtahan...panas sangat2...jom duduk UK...ade salji...aku ske salji...heheh...
    nak ajar ke...bule2..tp x pndai sgt...basic2 je tau...

    ReplyDelete
  9. Hehe.. ala.. ajar mcm yang ko cakap kat aku ngan sya hari tu pun boleh..
    gitu2 je.. :P

    ReplyDelete
  10. kena check dgn doktor ni..mana tahu ada wayar yg dah putus..

    ReplyDelete
  11. @fath: ooo...bule2...heee...mulekan misi make up dengan beli bedak REVLON youthful 2..hee

    @fndrocka: hahaha...xla...genetik nie sbb tue migraine..xde wayar yang putus..

    ReplyDelete
  12. Kemaaa.. tak beli lagii.. tak sempat nak keluar gi beli..
    hehe nama dia REVLON Youthful eh? Nanti aku cari...

    ReplyDelete
  13. iye...aku pon x bli lagi..sbb mase tue kat KLCC mahal la pulak..nak cari kat mines kot..kotak die warne merah..tapi xtau la elok ke x compact tue..sebab blum penah try lagi..

    ReplyDelete