Wednesday, March 24, 2010

stress

wah...my life makin hari makin susah and stress..keje bertimbun2 sampai tak tahu nak buat mane satu dulu...letih je tengok semua dugaan ini..tapi sebagai manusia kite kene sabar kan?

i need more time....24 jam per day rase tak cukup je..(nak tambahlah jadi 30..=p) ..tapi,i know kalau dengar ceramah mesti kate cukup je 24jam sehari tuh cuma cara kite arrange mase lah yang penting.. jangan suke last minute buat keje*tapi diri ni nak jugak buat last minute*..hahaha..

so,sumenye terpulang pada individulah nak arrange life dorang macam mane... kadang-kadang teringin nak ade someone guide me..but then, bile pk balik.."i should become an independent girl" (akan berusahe!!)..

tak tahu nak tambah ape lagi..seyes tengah down and tak tentu arah nih..huwaaaaa.....nape thesis kene anta awal (1 April).. tak ready nie..result masih tidak siap dikaji dan disusun...aaaaaaa....(jerit kuat2)

p:s Merepek yang tiada kesudahan..oit cik kema, dari menulis blog ni baik  mulakan thesis anda okey...*okey..okey nak buat la nih*

8 comments:

  1. kema~~~jgn la mintak 30 jam...nnt keje ak bertambah 6 jam.....x mo2...... tp 6jam tambah masa tido ak, ha itu ok (^_^)v

    ReplyDelete
  2. haha...nak tmbh lg banyak jam sebab aku macam x cukup mase nak buat thesis..huhu..wah,idea tdo sangat best..^^

    ReplyDelete
  3. Aku yang jarang or susah stress ni pun dah started to feel the 'heat'..
    Banyak keje wooo~
    Semoga dipermudahkan segala urusan.

    ReplyDelete
  4. haha..sape yang x stress memang hebat lah...amin...
    tapi kan..skang macam da nak pengsan and bahu sangat sakit asyik hadap komputer je..

    ReplyDelete
  5. Aku kalau stress pasal sesuatu aku ada tendency untuk ignore benda yang buat aku stress tu..
    Gila2 punya ignore.. Leave and let it be..
    Tu pasal jadi tak stress..
    Lagipun kan aku suka main.. haha.. Pelik aku ni..

    ReplyDelete
  6. wah..jgn smpai x buat thesis udah ler...hehehe...main ape? main gamekah?

    ReplyDelete
  7. Thesis tetap jalan..
    Main tu maksudnye buat benda yang aku suke.. haha
    main game ke.. tido ke.. tengok tv ke.. tengok movie ke.. dan sebagainye..

    ReplyDelete
  8. oh..baru saye paham...seperti yang diterangkan masa dalam kete tdkn...heheh

    ReplyDelete