Friday, February 19, 2010

hari yang penat

oho..arini letih sangat2 sebab masuk lab setelah berkurun lamenye (macamlah lame sangat!!) xpergi lab..haha..

18022010161 patutnye arini membaca slide darah tikus  yang berjumlah 170 kepingmenggunakan mikroskop ..banyakkan? tapi disebabkan abang kat lab tu sangat la peramahnya..kitaorang borak2 smpai berjam2!!haha..kesimpulannya hanya 10 slide je selamat bace…heh! bace slide memang memeningkan.kene kira2 berape banyak sel darah putih dalam slide tu..kalau tengok terlalu lame mesti jadi loya2 and nak muntah…sape penah buat mesti tau…perkara paling x best dalam my projek ialah bace slide…

time cuti2 nie student x balik lagi…so,abang 2 pon cam bosan je…kami pon borak2…abang 2 da banyak pengalaman..so seronot la berborak..rase cam best..tanye die pe die buat pas belajar…bile kawin sume…sharing2 tengok pic anak and wife die…then tengok gambar2 die dulu-dulu..huhu…umur die maybe dalam 28 tahun kot…

soalan biasa tuk student final year ditanyakan kepada saye…

“lepas nie nak buat pe?”

“erm..keje kot” saya menjawab…

“sambung la belajar..nanti jadi lecturer” die kate..

“memang minat nak jadi tapi x larat lagi nak sambung…nanti dulu kot” saya menjawab lagi..

“klu jadi lecturer mesti kene kaco ngan student..”die mengusik..

“asal abang?” saya tanye….

“sebab lecturernya comel sangat..mesti kene mengorat”..die puji2…

18022010164

seyes malu da…”eh..xdela…”(jawab smbil tersipu2)..abang lab nie sangat bermulut manis…macam DR TAUFIK yang hensem 2..heeee….

tapi abang 2 bukan nak mengorat saye…kamu2 semua yang sedang membaca mesti berpikiran bgitu..janganlah..haha..abang 2 suke mengusik…tapi die baik..

pastu ade die kaji2 saye punyi tarikh lahir..then dapat nombor 9..entah ape maksudnye saya x pasti..besok die bawak buku 2 katenye…saye nak tengok..kalu macam boleh percaye saye kongsi care kira2 itu disini okey?hehehe….

so…satu lagi,…saye x faham la…saya sukar nak berkomunikasi ngan orang tertentu…waaa…sedih!!…kejap je cakap..jadi tunggang terbalik dunia….maybe..just maybe..i need 2 go away…shut myself down from certain people…tapi bukan bunuh diri tau…heheh…

ps:  fathchan..i work so hard 2 write in full words…haha..berkali2 delete sebab asyik tershort form je words tu…

5 comments:

  1. Macam yang aku cakap dalam kete tadi, orang peramah cam ko ni memang ada potensi untuk borak lame2... hahaha..

    Eh kema-chan, gune je la shortform pun, aku boleh je paham.. cuma lambat sikit la time baca.. ikut keselesaan ko lah.. aku tak kisah langsung :)

    ReplyDelete
  2. haha...peramah???...x fath..bc x perenggan last 2...certain people bile aku cakap ngan dorang.. it never end up in a nice way bg org2 itu..mcm "best la borak td"...tp instead of die rase "tensi giler aku ckp ngan die"...lbh kurang cm2..my peramah selaloo di slh tafsirkan..sedih...=(

    hehe...baik tulis betul2 macam ko cadangkan...lebih mudah dibaca...aku ske cadangan ko sbb itu aku buat..thanx dear...kritikan amat membina... :-)

    ReplyDelete
  3. Em, at least ko lebih senang nak bercakap banding ngan aku kot..
    Aku ni sangat la take time nak jadi banyak cakap ngan orang..
    Hahaha..

    ReplyDelete
  4. kesimpulan disini.....cakap bile suke...haha...

    ReplyDelete
  5. ade la kema. yg birthday number tu. kt nomor 4. leh caye kot. betol je kt pnye.

    ReplyDelete