Monday, September 28, 2009

fuhh...akhirnye...

huhu....mmg bnde nie da lame sgt aku nak wat...akhirnye aku dpt jgk melakuknnye....haha...sgt ske...bbulan2 try xgak ble bukak n now..secare rasminye pada tarikh..28 SEP 09...aku dpt lakukannye...yes2!!!


nak tau apekah die??????


tanye la aku....hahahahahaha...


meh bg klu: bnde yg ade kat jari....haha..=)


15 comments:

  1. hahahahahhahahaha....xtau la...=)

    ReplyDelete
  2. yela2...haha...btl2..cincin yg aku "syg" slame nie da pon di tgglkn n disimpan....hehe...

    ReplyDelete
  3. cincin batu akek yang selalu atuk2 tuo pakai tuh ko?

    ReplyDelete
  4. cincin batu akek 2 pe bondo eh kerol?x ponah dongar pon..cincin lain yg aku ckp ni..yg aku pkai slaloo..kat pic besar2 ko bule nmpk..cincin 2 la aku bkk...bknnye ssh nak bkk sbb sempit...longgar je tp br smalam trase nk tggl trs n xmo pkai lg dah...

    ReplyDelete
  5. ooooo... cmtu yerrr..
    what i understand here..
    finally you have guts to move the ring from your finger and ur heart..
    kan..kan..???
    move on dear.. we luv u.. ;-)

    ReplyDelete
  6. fit:hehe...thanks a lot...

    ain:haha..bijak2...ko lak jgn jd cm aku tau...syg die lek lok...jgn lupe kami di sini.. trskn smgt kau 2... aku da lame move on...tggl yg nie je last .. so..last2 dpt gak buat ..hehe...n i luv u 2 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. hoho. yeke. x perasan plak da xde cincin djari. elok la tu. so, kompem ah ni, hilang di jari n hilang di hati? XD

    ReplyDelete
  8. saadah..hahahahahhahahahaha..ntah...ye kot...kuang2...

    ReplyDelete
  9. amboi2...kene kn aku nmpk..cis2..biarlah rahsie sumenye...muahahaha.....klu nak tau jgk.."belah la jantungku,siasat pe isiya.."entah btl ntah tidak pepatah aku nie..main taram je...haha..sengal!!!

    ReplyDelete
  10. Hahaha..
    hilang dari pandangan tak semestinya hilang di hati..
    hilang di jari tak semestinya hilang di hati..
    tak salah sayang kenangan asalkan tak memudaratkan diri.. Kema fighting! ^^

    ReplyDelete
  11. hoho...pandai cik fath kite bermadah...
    yep..x semestinya hilang di ati...huhu...
    sume kenangan mmg aku ingat smpai bile2...name pn kenangan kn??hehe...kenangan ko n aku pn kt upm nie aku ku ingat juge..yep...fighting2!!!!

    ReplyDelete