Wednesday, April 15, 2009

saat2 berjoging...hehe..

td jog lagi..mmg syok la jog..nak jog ari2 smpai blk umah..target utame jog:

a) release tension

b) cuci mate

c)kempeskn perut..da bincit thp bahaye..

d) bdn semakin mengembang...meh aku kasi tgk pic..kene kecik thp saiz xsss..ble ke???ehehe..

e)dapat tgk keindahan alam

f)lastly...cuci mate n cuci mate lg..byk sgt da taik mate ni..hihi..=)

[caption id="attachment_294" align="aligncenter" width="497" caption="nie la geng yg rajin jog..kuruskn mereke..hehe..aku je kembang.."]nie la geng yg rajin jog..kuruskn mereke..hehe..aku je kembang..[/caption]

 

[caption id="attachment_295" align="aligncenter" width="497" caption="tgk..kembang da aku nie...kene comel2 time jog..stokin pn color striking je..hehe..."]tgk..kembang da aku nie...kene comel2 time jog..stokin pn color striking je..hehe...[/caption]

[caption id="attachment_296" align="aligncenter" width="497" caption="nak jd photographer yg unik..sapekh itu??soalan bernilai rm 1 je.."]nak jd photographer yg unik..sapekh itu??soalan bernilai rm 1 je..[/caption]

11 comments:

  1. tetinggal lak. gamba 2nd sgt kuros!

    ReplyDelete
  2. ko jog katne tu? mcm x familiar je tempat tu. btw, nah, jawab tag nie. hehe. http://yatiesamsul.wordpress.com/2009/04/15/katanya-ini-tag-kantoi/

    ReplyDelete
  3. yatie. bkit expo la. camne leh x familiar ni. kt x g. tp tau da

    ReplyDelete
  4. kemaaaa..ko kurus la..mne de kembang..dah slim dah tu k.huhu..nmpknye berjaya ko nye misi jogng..ak je xbrjaya2 lg..masih gemok n chuby ak ni.huhu..

    ReplyDelete
  5. satu hari nanti aku ingin join korang berjoging.. so far aku just turun gelanggang badminton je.. kikiki

    ReplyDelete
  6. tetinggal lg. aku x penah joging bukit ekspo. xtau camne bentuk nye. :(

    ReplyDelete
  7. iqa mane ade chubby! ngengade lah.

    ReplyDelete
  8. yatie:huhu...2 mmg bukit ekspo..meh la joging same..mmg best tau..release sume tension...gmbr je 2 kurus..realiti..kembang je..

    iqa:wes,ko kn slaloo jog ngan aku...ko xnmpk ke aku semakin kembang,,siap berat naik lg..pressure btl aku..huhu..iqa..ko yg kurus la..slaloo je perasan chubby..xde pn chubbynye..

    ReplyDelete
  9. to fath:
    jom jog ptg2..dalam kol6 gitu..hehe..bile lagi kite nak kuruskan seluruh anggota badan yg makin mengembang thp dewa nie..haha..

    ReplyDelete
  10. kema..ak jog ngn ko tiap ari..ak nmpk ko mkin kuwus laaa..heh

    kpd fath..bila nye nk trun skali?ak t'tnggu2 ni..;p

    ReplyDelete
  11. iqa2...apekah kurusnye..hehe..bg aku xkurus langsung tau..pia ckp aku chubby lagi..

    ReplyDelete