Wednesday, February 27, 2008

my fave song..

kali nie aku nak share lg yg aku tgh duk dgr slaloo..lagu nie best ar cuz mcm bg smgt kat kengkawan or sesape je yg dgr..melody die pn very slow n sentimental..



bg aku mmg best r..so,lets check the lyric now...



Lirik Lagu Mendua - Hampir Ke Situ

aku sadar bukan mudah
untuk mengejar mimpi indah
pernah suatu ketika dulu ku punya
harapan besar
kini aku tak pasti
dapatkah ku miliki

sudah jauh kita temu
kekalkanlah impian lalu
mungkin ada hikmah yg akan menunggu di penghujung jalan
biar nanti kecewa
setidak-tidaknya cuba

korus
jika halangan menduga
perjalanan kita
janganlah kau putus asa
kerna ku ada di sisi
setia menemani
andai semangat mu gugur
genggamlah tanganku
kita hampir ke situ

adakala ku terasa
ketabahan tak setegah
tetapi apakan andainya
berhenti separuh jalan
percayalah padaku
aku yakin kita mampu

biar orang katakan
rapuhnya harapan
bukan mereka tentukan tapi
kau atau aku
tandaku punya kamu
apa telah akhirnya
tetap bersama



so sp nak download ble follow link nie...



http://www.mediafire.com/?9ngymlod0zn



so hope korang enjoy diz song as much as i do..

2 comments:

  1. ai kema.. kih kih.. saje je. mendua? sape tuh?? hehe. nti kt try denga. eh, jgn lpe check out my blog plak tau..
    http://snsaadah.blogs.friendster.com/happy_wannabe_me/

    ReplyDelete
  2. haha..mendua 2 name artis la..tjk die hampir ke situ la..

    ReplyDelete